lørdag den 31. marts 2007

- og så regner det...

Så sidder jeg her - indendøre, på min sidste dag i Manisa. Det regner og er trist vejr, ikke lige hvad jeg havde forestillet mig. Alt tøjet skal jo være klart til i morgen aften, hvor ferien starter i Izmir!

Nå, det har jo indtil nu været suverænt godt vejr om søndagen, så mon ikke solen også skinner fra skyfri himmel i morgen, jeg når det jo nok.

Jeg har så til gengæld fået ryddet op, ikke at der er meget rod efter knap to måneder, men lidt skulle der da sorteres. Der er jo en vægtgrænse - ja, for kufferten - når jeg rejser hjem, så jeg må virkelig prioriterer og så håbe på at Henning vil tage noget med hjem for mig, på et senere tidspunkt.

Igen i aften skal vi i byen og spise, det er jo herligt at komme ud og opleve noget. Rygterne siger vi skal på bjerget (ikke det vi løber på) og det synes jeg lyder rigtigt lækkert.

Jeg har iøvrigt løbet 20 km på bjerget siden søndag, men var også noget træt i benene forleden, det bliver godt at komme hjem på fladt terræn igen.

Det er en smule vemodigt sådan at gøre klar til afrejse - for good - men tankerne om hvad de kommende dage byder på af oplevelser, kan holde humøret højt!

Jeg ved fra pålidelige kilder i Danmark at forårssolen skinner, så jeg håber at I alle nyder det.

Fortsat god weekend!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Tina.
Bare rolig...jeg tager noget af det gode vejr med....
Men dårligt vejr skal ikke ødelægge vores ferieoplevelser.
Jeg er på vej....
KH G