lørdag den 3. marts 2007

Friske jordbær

Jordbær og sol


Jeg har været på marked i Manisa (en ny variant) med to af mine venner i dag og vi købte blandt andet friske jordbær. De smagte fantastisk, jeg glemte at fløjte mens jeg gjorde dem rene, så nu er de spist! Herligt måltid og iført shorts og med 20 grader og sol udenfor, minder det jo i høj grad om en dansk sommerdag - den 3. marts...

Billedet er taget med selvudløser, bemærk den undrende hund!

I går var jeg på cykel til Manisa (billeder følger). Det var en "spændende" tur i tæt trafik, med huller i vejen, støv og skidt og masser af mennesker. Jeg tror, at jeg ialt har set 5-6 cyklister hernede, de fleste kører i bil eller dolmus, så det er ikke almindeligt at tyrkerne bevæger sig af sted på cykel.

Foråretsvejret havde virkelig lokket tyrkerne på gaden i går. Der var fyldt op ved fortovs"cafeer", i parkerne og på gaden.

Jeg må give Lars Bo ret - det er virkelig hårdt at cykle hernede. Det er meget kuperet, der er mange huller der skal undgåes og trafikken er tæt, jeg forstår han blev træt på bjerget forleden. Jeg håber dog at jeg slipper fra turen uden efterfølgende hviledag, i morgen skal vi jo ud at løbe!

Håber at foråret har ramt Danmark......

Ingen kommentarer: