søndag den 11. marts 2007

Regnbuen


Grethe sprugte mig i går om jeg har fået noget farve.

Når jeg i dag kigger efter kan jeg se, at det har jeg faktisk. Jeg har røde kinder - sikkert fordi jeg lige har løbet 10 km på bjerget, brune arme - sikkert fordi jeg tilbringer et par timer hver dag i solen med en god bog og så har jeg tre blå tæer. Så der er lidt forskellige farver!


Turen på bjerget i dag var anderledes, måske fordi jeg nød den mere (læs=er kommet i bedre form). På bjergskråningerne er forårsblomsterne i fuldt flor, hvide, gule og røde blomster, flere steder som en tykt tæppe - flot.

Dyrene på den store gård bagved var på dupperne i dag, jeg hørte både høns, kalkuner, heste og æsler.


Henning og Asger løber stadigt, tror de når jorden rundt!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Tina.
Hvor må det være smukt og livgivende for dig at have tid til at følge forårets kommen.
Og så er jeg noget imponeret over at du kom ud på løbeturen med de der blå tæer.
Jeg er sikker på at du er SKØØØØN i regnbuens farver.
KH Grethe

NB.
Hvad betyder "lyi günler"

Anonym sagde ...

Hej Grethe

Iyi günler er en hilsen og betyder goddag eller hej.

Anonym sagde ...

Kære Tina.
Du har nu fået en opgave: du skal lære mig den rigtige udtale. Regner med at jeg kommer til at sige det mange gange på min tur sammen med dig.
KH G

Anonym sagde ...

hallo

Anonym sagde ...

Hejsa
Det der med farven kunne jo også være rødvin
hilsen
LB