fredag den 9. marts 2007

JUBIIII.....

Denne fredag morgen har været den bedste i tre uger. Der var (næsten) friske aviser på bordet - 3 stk. fra torsdag den 8. marts.

Nu har jeg de sidste uger haft god tid om morgenen, ristet brød, grape i passende stykker og frisklavet kaffe på kanden, men ingen morgenaviser. Så det var sandeligt behageligt at kunne læse avis 1 time eller 1½, jeg mener, nu har jeg jo virkelig tiden til fordybelsen.

Det er altså ikke helt det samme at læse nyheder på PC-skærmen, som det er at sidde med en knitrende avis der lugter af tryksværte.

Jeg kan ikke lade være med at glæde mig til næste uge, hvor jeg måske er heldig at der kommer rimelige friske aviser igen :-)

God weekend til jer alle!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Tina

Dejligt at læse, at dit gode humør er intakt. Håber det går bedre med foden.
God weekend til dig og banditterne.

KH Kold