fredag den 30. marts 2007

Sidste fredag i Manisa


Det er i dag min sidste arbejdsdag - her i mit luksuseksil i Manisa. Fremover vil det ikke være en udsigt som ovenfor jeg har, når jeg arbejder - til gengæld får jeg mindre fårede kollegaer at tale med - så godt bytte!
Det har været så fedt, at kombinerer denne tur med et deltidsjob i banken. Opkoblingen har kørt uden de store problemer og det har været rart at holde sig ajour og samtidig få udrettet
noget.
Nogle dage har jeg arbejdet i nattøj, nogle i shorts - nogle dage har jeg arbejdet tidligt og nogle dage sent - det er fleksibelt. Jeg kan godt blive lidt svedt ved tanken om, at jeg snart er tilbage i den travle hverdag igen! Men det hjælper mig jo, at jeg godt kan lide at arbejde og det skal ikke være en hemmelighed, at jeg glæder mig til at have kolleger omkring mig igen.
Ellers lader jeg op til søndag aften, hvor jeg skal mødes med Grethe i lufthavnen i Izmir. Vi glæder os begge to til at tilbringe påsken sammen med oplevelser i Izmir, Cesme, Kusadasi, Efesos, Pamukkale og Manisa.
Vejrudsigten er lovende ud - men her vil jeg lige fortælle, at det ikke kun er i Danmark at vejret kan være svingende og ustabilt. Vi danskere er nogen gange tilbøjelige til at tro, at solen altid skinner sydpå, det kan vi jo se i charterkataloget!!
Her er det i disse dage blandet vejr, med følgende temperatursvingninger. Forleden morgen var der 0 grader, i går morges 3 grader, mens det midt på dagen er vejr til solbad, hvis der er sol og læ. Når blot solen kan nå igennem ozonlag, smoglag og skyerne, har den en fantastisk magt.
Jeg vil ønske jer alle en god weekend!

Ingen kommentarer: