fredag den 23. februar 2007

Kender du det?

... at have set en ting du rigtigt gerne vil have?

I mit tilfælde er det ganske uskyldigt og endda billigt (Henning). Jeg havde nemlig set de lækreste ½ liters CarteDor is i Migros og fra jeg slog øjene op i morges, tænkte jeg på is is is.

Jeg trak den til kl. 13.30, så spændte jeg skoene, stoppede en teske i lommen og sprintede ind til Migros. En time senere var jeg hjemme igen med ro i sjælen og et tilfreds smil - det var lige så godt som jeg havde drømt om, men ikke billigt som jeg havde troet - 30 kr. for ½ liter is, så er den betalt!

Tror temperaturen i dag har sneget sig op på 15-17 grader, snart for varmt med trøje :-))

God weekend til jer alle!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina
Line sendte mig lige linket til din blog, så har siddet og læst lidt og tænkte, at jeg da lige kunne skrive en lille hilsen os.. Det lyder til, at I nyder det dernede.. Det må I endelig fortsætte med, skal nok passe på Line heroppe i Aalborg, hvor vi næsten er sneet inde..
Kan I have en fortsat god tur.. Hilsen (Lines)Tina

Anonym sagde ...

Hej Tina.

Hvor er det hyggeligt at læse dine små beretninger og dejligt at fornemme, at du har det godt. Her snakker alle om vejret. Sådan er vi jo, ved du, i lille Danmark; der skal ikke mange forandringer til, før vi er helt rundt på gulvet. Vi har lige "fået fri" fra en håndboldkamp i Spentrup, fordi politiet stadig fraråder unødig udkørsel, og i aftes gik vi glip af en kamp i Nørredjurs. Men det er nu også hyggeligt nok at opholde sig indendøre i det hårde vejr.
Ove har været så venlig at videresende en mail fra Peter Frandsen med en rejsedagbog med en del fotos, så derfra har jeg også et indtryk af jeres område; det er sjovt at følge med i.

Mange hilsnener fra Kirsten

Anonym sagde ...

Hej Tina...

Ja nu overnattede jeg lige hos Mette (som du nok ved). Jeg har passet så godt på Freya, stod op når den gøede og sørgede for den fik mad, eller spurgte mette om den måtte få rester. Den fik lidt varm lever postej, af Mette, godt nok :)

Men vi var jo lige ude og gå lidt i sneen her idag, og tog nogle billeder af Freya til dig. Øhm.. jeg sender dem lige til din mail, når jeg engang finder den :) Du skal jo lige se den bette engang imellem.

Men vi har jo haft lidt mælke krise. Mette er meget rastløs!! Har heldigvis fundet en liter hos mine forældre. Så det er nok det bedste der er sket for hende idag :)

Du må hygge dig.. og hils Henning 'the man' fra mig.

Hey do...

Anonym sagde ...

Fedt at glemme at skrive mit navn... (totalt dørkarm)
Men hilsen Danni.. hehe