onsdag den 28. februar 2007

En talende vægt

Dette er til mine kvindelige læsere - fordi de forstår det!

Efter 14 dage med daglig motion, løbetur om søndagen, sund kost, stort set ingen slik, appelsiner, grape og solmodne tomater, er jeg begyndt at føle mig lidt lettere.

Det kender du godt - ikke?

Så er det jo sådan med os kvinder, at vi gerne lige vil have vægten tjekket (jeg vil ihvertfald), for det kan jo ikke gå at vi bilder os noget ind.


I Migros (det lokale supermarked) står en vægt og for 0,50 TYR kan man blive vejet. Jeg var alene i Migros i går, så det var jo oplagt at prøve (på en go` dag).


I med pengene og op på vægten- og så skete det: Min vægt blev "råbt" udover hele Migros! Jeg var ikke lige forberedt på, at det var en talende vægt, så jeg fik slet ikke rigtig fat i hvad der stod i displayet i første forsøg. I med en ny mønt -og denne gang var jeg cool, der er jo for pokker ingen i Migros der kender mig og iøvrigt var der slet ikke noget at være flov over....


Resultatet var så godt, at jeg på stedet bestemte mig for at bage kager - det siger vel det hele.


Bikinisæson come on......



Ingen kommentarer: