mandag den 26. februar 2007

Bjergtur med hjælperytter

Søndag er ugens fridag og den skal alle helst have noget ud af. Der er tradition for at løbe en tur i bjergene, denne søndag var turen rykket frem til kl. 9.30. Lars Bo havde i højt humør lørdag aften sagt at han gerne ville med på Asger`s cykel. Det var en fin ide, så kunne han også nyde udsigten og iøvrigt tage lidt billeder. Det første billede her er taget lige efter den første bakke er forceret (endnu inden hånden ryster), da er humøret stadigt højt og tempoet moderat.





Billede nr. 2 er taget i svinget på samme bakke og så ved jeg ikke helt hvad der skete, for der kom ikke flere billeder fra resten af turen.


Billedet er iøvrigt fra første omgang, jeg løb to omgange (dog uden Meldabakken 2. gang) 10 km siger Asger, det synes jeg er meget godt i det noget kuperede terræn.




Jeg løb 2. omgang alene og tro mig det er ikke almindeligt at se en kvinde løbe rundt i korte bukser (med så hvide ben) en søndag formiddag, jeg fik endda nogle tilråb fra håndværkerne ved bageren.... Godt jeg kan løbe fra dem!




Det er en hård tur og vores hjælperytter måtte da også ned og trække cyklen ind imellem, men vi er alle glade og stolte over de resultater vi nåede, vi må se hvad vi kan drive det til næste søndag.

Så var vi resten af dagens oplevelser! Ja, nogen skulle lige hvile sig lidt først.....

Ingen kommentarer: