mandag den 9. april 2007

5. april

Freya`s fødselsdag - 6 år HURRA HURRA!


Efter en stille formiddag, tog vi en tur til Cesme. Vi fandt en internet cafe og fik tjekket post (jeg er blevet meget afhængig af min netkontakt...) og bestilt hotel i Pamukkale. Er det ikke smart og nemt?


Efter frokost i Cesme kørte vi lidt rundt i området og sluttede eftermiddagen med en tur til stranden, hvor vi nød den sene eftermiddagssol op af klipperne - herligt!


Kl. 19 blev der ringet efter os på værelset, nu var manden med ringene kommet - JUBII!

Det var spændende om de svarede til forventningerne. Flotte ringe, desværre er min lige stram nok, men Grethe`s er perfekt og SÅ flot. Spændingen var udløst og vi var glade ja, også sælgeren - se her:


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hold da kæft, jeg troede lige, at I var blevet forlovede!! (Jeg er kommet lidt bagefter med at læse dine indlæg, så jeg begyndte med at læse fra toppen af - hi hi).

Ann