onsdag den 25. juli 2007

Hjemme igen

Kære alle

Så er jeg tilbage i Danmark igen og det er endda blevet hverdag.

Jeg nåede en helt fantastisk tur på bjerget lørdag aften da solen gik ned - virkeligt smukt!
På bjerget var der heller ikke grønt mere, det eneste der rigtigt var liv i, var bistaderne der summede det til gengæld af aktivitet.

Vi tog tidligt af sted søndag morgen. Der var valg i Tyrkiet og vi kunne ikke helt vide hvad det betød for trafik, kontrol m.v. Der var dog ingen forhindringer - turen gik planmæssigt og vi kunne stille os i den første kø kl. 06.45 i Izmir.

Vi forlod Tyrkiet i sol og ankom til Danmark i silende regn, der var endda tale om skybrud i København. Så galt gik det nu ikke mens vi opholdt os der. Da vi skulle have vores bagage i Tirstrup var det kun Lars`s kuffert der var med. Min ankom mandag formiddag (fra Istanbul) og Tonnys ankom mandag eftermiddag (også fra Istanbul).

Det var en søndag med regn fra vi ankom til jeg gik i seng sent søndag aften. Det var nemt at falde i søvn - køligt og i egen seng!

Nu går der jo ikke mange dage inden jeg igen længes efter solen, for her er det trist og koldt (for årstiden), men det varer lige en måneds tid inden jeg igen skal på farten - denne gang til Kina.

Det var dejligt at gense Tyrkiet, Manisa, Izmir og ikke mindst banditterne. Jeg lovede at komme og holde jul med dem, men mon ikke de er hjemme indenda?

Fortsat god sommer til alle.

Ingen kommentarer: