lørdag den 21. juli 2007

Friske frugter

Jeg synes aftenen i går var en succes. Det er jo ingen sag at sidde til bords med 5 banditter i bar overkrop. Når de så samtidig spiste godt af maden, som jeg forberedte i bar mave, så bliver jeg glad. Der har sikkert været en liflig duft i huset i nat, efter en omgang bøf med bløde løg og godt med tyk brun sovs.


I dag er endnu en varm dag, i formiddag var det dog til at holde ud at sidde lidt ude i solen. Det er det ikke her i eftermiddag - 45 grader. Jeg ville ønske at varmen og solen var bedre fordelt, så alle i Danmark kunne dele det med mig. Jeg er også sikkert på at jeg allerede i næste uge vil sukke efter sol og varme, hvis ikke sommervejret er blevet bedre siden jeg drog fra Danmark i mandags.


Jeg har været en tur på det lokale marked i dag og det er vist hvad jeg skal foretage mig på egen hånd i dag. Lars Bo og Henning kom og hentede mig i bilen, de klarede indkøbene i Migros mens jeg nød alle de friske frugter og grønsager på markedet. Utroligt flotte varer - til ingen penge.

Lige nu er det sæson for ferskner og druer og de smager bedre end slik.


Jeg så grønsager som jeg aldrig har set før, får desværre nok aldrig afvide hvad det var for nogle og hvad de skal bruges til.


Naboerne plasker rundt i deres svimming-pool, det er ikke til at holde ud at høre på når jeg ikke engang kan få koldt vand ud af haveslangen....


I aften står den på hot-dogs, jo vi spiser godt her i Bandithuset. Hvis det er lidt køligere i aften (mens det lyst) vil jeg prøve at lokke Henning med en tur på bjerget, jeg vil gerne lige op og nyde udsigten endnu engang. Sådan så det ud på den sidste tur jeg havde i april:


Som det ses var turen allerede hård i april måned og da var det jo slet ikke så varmt.



Fortsat god weekend til alle i Danmark.

Ingen kommentarer: